دو دلیل برای اینکه شرکت‌ها شکست می‌خورند؛ و راه‌های جلوگیری از آن

به نظر شما آیا ممکن است شرکتی را راه بیاندازید و در همان زمان دوباره در عملکرد آن ابتکار به خرج دهید؟

برای آقای «نات هاناس» که یک استراتژیست اقتصادی است، توان ایجاد ابتکار بعد از اینکه یک شرکت به موفقیت رسید، نشانه ی اصلی یک سازمان بزرگ است. او به تشریح این دیدگاه خود می پردازد که چطور بین آنچه که می دانیم و پیگیری ایده های جدید باید تعامل و همخوانی ایجاد کنیم و هچنین اینکه چگونه از افتادن در دام یکی از این دو استراتژی جلوگیری نماییم.

این ویدئوی حدوداً ۱۱ دقیقه‌ای با عنوان « دو دلیل برای اینکه شرکت‌ها شکست می‌خورند؛ و راه‌های جلوگیری از آن » با زیرنویس فارسی برای شما در ایزی‌تک تهیه شده است.

همچنین از طریق این لینک می‌توانید این ویدئو را در سایت TED مشاهده فرمایید.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *